Reviews For The End

You must login (register) to review.

Reviewer: Spiderwort (Signed)
06/09/2007 10:52 pm
What a hoot--and an irony.  Thanks.


The End
Reviewer: Lukey (Signed)
03/28/2007 02:35 pm
Err...right.It was...kinda lame.Sorry...


The End
Reviewer: Sonicdale (Signed)
09/14/2006 09:06 am
Heh. That was unexpected. And very fun.
The Giant Squid wins. And eliminates the UK. Hm.
Good work.
I especially liked the last thought. :)

Author's Response: Haha, glad you liked it :) It was a silly piece that struck me once, and I couldn't avoid writing it.

Thanks for the review.

Chris



The End
Reviewer: Madeline Fabray (Signed)
08/25/2006 04:47 pm

Yay giant squid ROFL!! I don't think I've ever read of Voldie's demise quite like that.

 Welcome back, BTW :)



Author's Response: Thanks :) I'm glad you like the fic.

Chris



The End
Reviewer: LunaMoon224 (Signed)
08/21/2006 12:48 pm

This was rather amusing. *giggles at it* Very nice idea, and I'm happy you decided to write the story. Oh, if only this really happened... :D



Author's Response: Haha! :D Thank Risa for the idea, and yourself for the inspiration to write it :) Chris



The End
You must login (register) to review.