You must login (register) to review.

Reviewer: PAProngs (Signed)
07/08/2008 12:02 am
Oh I really hope there is a sequel, with Harry and Hermione not being "part of the normal population", school doesn't have to be much of a focus of the story, though they won't be in their room 24/7, so it's still there. BTW - LOVED IT!


Chapter Thirty: A Glimpse into the Future
Reviewer: SC (Anonymous)
06/20/2007 03:22 am
This is one of the best fanfics stories I have read.  Keep it up!


Chapter Thirty: A Glimpse into the Future
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:35 am
Hmm... another good chapter.. but it seems like a rushed ending.. and sort of incomplete.

What about Voldemort and the battle? I thought thats an important part of the fic. The whole fic Voldemort is a Dark presence hovering around. I'm a bit disappointed that you're ending it like this.

But anyway.. I do want to thank you for the great read so far. It was a pleasure.



Chapter Thirty: A Glimpse into the Future
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:32 am
Hmm... I think you did a decent job with this chapter. Not great.. but definately decent.

I think that you were trying to avoid smut but still describe their love making and it was always going to be a delicate balance. But maybe you played it too safe and it lost some of the impact it could have.

But it wasn't bad by any stretch of imagination.



Chapter Twenty Nine: The Most Ancient Magic
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:30 am
Wow.. okay.. so they aren't dead.

To be honest this was a tad disappointing. I had sort of accepted that they were dead and suddenly they aren't.

I dunno.. my opinion is that maybe they should have stayed dead.



Chapter Twenty Eight: Coming Home
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:27 am
Heh... nice wedding scene. This was the chapter that most everybody was waiting for and you sure delivered.




Chapter Twenty Seven: A Hogwarts Wedding
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:25 am
This chapter was okay... but somehow I felt Dumbledore was a bit off. It almost seemed like he was angry or something.




Chapter Twenty Six: The Governors Speak
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:24 am
Lol.. Hermionethe Terrible indeed. I can totally see her losing it like you have written. Only she'll feel really guilty about it later.

The proposal was very sweet and unexpected and Hermione not immediately accepting was even more unexpected.. but it was a nice touch.

Glad to see that H the Terrible has died a quick death.

Oh.. and btw.. nice dueling scene.



Chapter Twenty Five: Hermione the Terrible
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:21 am
LOL J RR Tolkein and Dumbledore meeting was a very nice touch. I was grinning like a fool while reading that.

The chapter was very touching except for that little tidbit. Things like people going back to collect belongings after an attack is hardly ever written about. It was very nce to read.



Chapter Twenty Four: Through the Wreck
Reviewer: Ham (Signed)
06/14/2007 07:18 am
Oh wow... this was another one of those stormy chapters that was full of stuff happening.

Firstly let me just say that I liked the whole support group idea. It was.. well unique.. yeah.. i've repeated that word a lot in my reviews.. but I can't help it. You've really impressed me so far.

Please tell me they aren't really dead... You couldn't have killed Hugh and Janet!

*sigh* i suppose you must have had to. The story has to have some drama.. and this was it.



Chapter Trials and Troubles
You must login (register) to review.